14.09.20, 14:45
Dan Cake świętuje 15-lecie Bułeczek Mlecznych
Bułeczki Mleczne z portfolio Dan Cake obchodzą 15. urodziny. Z tej okazji marka rozpoczyna aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
Rysownik stworzył serię dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób, mają pomóc komunikować nowy, lepszy skład Bułeczek Mlecznych.
W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie. Pierwszy powstał we współpracy z Jerzym Dytkiewiczem. Bułeczki Mleczne zaprezentowane są w nim apetycznie, w otoczeniu słodkich dodatków. Pokazanie ich w sposób slowfoodowy oraz skupienie uwagi widza na kuszących, pobudzających wyobraźnię ujęciach ma zachęcać do celebrowania śniadania i delektowania się nim.
Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25. Dan Cake zaprasza odbiorców do dwóch, kontrastujących ze sobą światów: śniadaniowego chaosu, w którym wszystko idzie nie tak. I drugiego, pełnego spokoju i harmonii, będącego miejscem śniadaniowej beztroski, gdzie prym wiodą Bułeczki Mleczne od Dan Cake w otoczeniu rozmaitych dodatków.
Do udziału w kampanii marka zaprosiła także influencerów. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik inspirujących przepisów kulinarnych, a także jako element udanego, rodzinnego śniadania.
Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV), a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.
Kampania potrwa sześć tygodni, od 14 września do 25 października br. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze