22.09.20, 22:36
Bluerank pozbywa się udziałów w Prowly
Prowly - polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego.
Współpraca Bluerank i Prowly rozpoczęła się pod koniec 2015 r. Agencja rozwijała kompetencje w obszarze content marketingu i aktywnie poszukiwała rozwiązań do efektywnego zarządzania działaniami PR. Na początku 2016 r. Bluerank został udziałowcem Prowly, a przez kolejne miesiące wspierał także rozwój startupu w zakresie SEO i kampanii linków sponsorowanych. W tej chwili Prowly pracuje przede wszystkim dla zagranicznych klientów, osiągając 1 mln dolarów przychodów z subskrypcji rocznie. Z platformy korzysta ponad 2 tys. specjalistów PR z całego świata.
Prowly to nie jedyny startup, w który zainwestował Bluerank. Jest udziałowcem także innej polskiej platformy wspierającej działania SEO. Firma aktywnie uczestniczy także w programie Startup Spark, realizowanym przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną. Jako odbiorca technologii przeprowadził dotychczas akcelerację takich firm LiveCall Software, Marketing Engineers Group i NewsBox.pl.Jest także mentorem i partnerem łódzkiego programu Mam Pomysł na Startup. Swoimi kompetencjami i doświadczeniem wsparł, m.in Akrimtech, wdrażający innowacyjny projekt produkcji bioreaktorów do hodowli komórek macierzystych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze