22.09.20, 13:37
Coś słodkiego i coś mlecznego. Wawel promuje czekolady
Wawel rozpoczyna jesienne wsparcie kategorii czekolad. W połowie września br. do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku komunikowany będzie konkurs dla konsumentów.
15-sekundowe spoty telewizyjne Wawelu ze znanymi bohaterami marki mają podkreślać, iż zawsze, gdy mamy ochotę na „coś mlecznego” lub „coś słodkiego”, idealną propozycją są czekolady. Reklamy prezentują Czekoladę Big Milk, czyli tegoroczną nowość Wawelu oraz Czekoladę Gorzką 70% cocoa.
Spoty reklamowe od 14 września emitowane są w wiodących stacjach TV (m.in. TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne). Filmy przygotowało Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Od października całą kategorię czekolad wspierać będzie nowy konkurs dla konsumentów „Jedna to za mało”. Jego mechanizm zakłada premiowanie większych zakupów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze