24.11.20, 21:54
Ruszyła loteria Majonezu dekoracyjnego WINIARY w sieci Biedronka
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego Winiary w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Bądź przy kasie!”.
Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego WINIARY (wszystkie pojemności dostępne w sieci Biedronka). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 23 listopada i potrwa do 18 grudnia br.
Klient, który chce wziąć udział w loterii musi jednorazowo kupić produkt promocyjny - Majonez dekoracyjny WINIARY i wysłać SMS pod specjalny numer. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci e-kodu do Biedronki w wysokości 50 zł. Codziennie do wygrania jest 20 e-kodów o wartości 50 zł, a łączna pula nagród dziennych wynosi 520. Przewidziane zostały również nagrody tygodniowe w wysokości – 10 tys. zł (łącznie cztery nagrody tygodniowe).
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, telewizji oraz w aplikacji Blix. Zakup mediów powierzono UM Thrive.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze