28.11.20, 20:22
Nationale-Nederlanden chce skłonić do znalezienia zgubionego JA
Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” chce zachęcić ludzi do odnalezienia zagubionego „JA". Ambasadorami akcji zostali: Marcin Prokop, Daria Ładocha, Aleksandra Radomska oraz Henryk Szost.
„Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że w swojej zabieganej codzienności bierzemy na siebie tak wiele obowiązków, że ich realizacja odbywa się czasem kosztem nas samych i naszego zdrowia. Konsekwencją tego są choroby cywilizacyjne. Dlatego, już po raz kolejny, chcemy przypomnieć, że dbając o siebie, możemy lepiej zadbać o wszystko, co dla nas ważne” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Kampania realizowana jest w sposób niestandardowy. W jej pierwszym etapie, trwającym od 24 do 26 listopada, z wpisów w mediach społecznościowych zaangażowanych w akcję ambasadorów, ze wszystkich wyrazów zniknęły cząstki „JA”. Dodatkowo, cząstki „JA” na 24 godziny zniknęły również ze strony głównej oraz artykułów w portalu naTemat.pl. Miało to zaintrygować odbiorców oraz zachęcić ich do interpretacji tej zmiany. To, że jest to element większej kampanii,internauci dowiedzieli się 26 listopada, kiedy w social mediach Darii Ładochy i Marcina Prokopa zostały opublikowane video, w których ambasadorzy nawiązują do zgubionego „JA”. Tej fazie kampanii towarzyszą hashtagi #ZgubiłamSwojeJa i #ZgubiłemSwojeJa.
W kolejnych etapach Daria Ładocha, Marcin Prokop, Aleksandra Radomska i Henryk Szost, będą zwracać uwagę odbiorców na problem zapominania o samym sobie i o swoim „JA”, a także zachęcać do podejmowania aktywności, które mogą pomóc w jego odnalezieniu. Publicznie rzucą sobie także wyzwania, które ich samych zmotywują do skuteczniejszego zadbania o swoje zdrowie. Część z nich będzie opierać się na podjęciu aktywności biegowych, a w ich realizacji wsparcie stanowić będą trenerzy projektu CITY TRAIL z Nationale-Nederlanden.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja BlueCloud. Dodatkowo prace wspierają Aponadto oraz OMD. Działania contentowe potrwają do połowy grudnia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze