19.01.21, 12:30
Vectra reklamuje dostęp do platformy Netflix
Kampania zimowa sieci Vectra jest kontynuacją nowej platformy komunikacyjnej, wprowadzonej w drugiej połowie 2020 r. W komunikacji - oprócz ekspresu Vectry i Cezarego Pazury w roli konduktora - pojawi się także kontent z najpopularniejszych produkcji platformy Netflix.
Głównym benefitem komunikowanym w obecnej kampanii ma być dostęp do Netflix nawet na rok w prezencie przy zakupie usług Vectry. Najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do największych oryginalnych produkcji Netflix, takich jak „Stranger Things”, “Park Jurajski: Obóz Kredowy”, czy „Dom z papieru”.
Przekaz kampanii ma pozycjonować Vectrę jako nowe połączenie z najlepszą rozrywką. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja The Digitals. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach – ATL, BTL, digital i social media. Wyprodukowano trzy spoty telewizyjne oraz serię filmów do digitalu. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk. Operatorem był Bartek Kaczmarek. Autorem sesji zdjęciowej ponownie został Radek Polak. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Videlec, a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.
Kampania została podzielona na dwa etapy i będzie trwać trzy miesiące. W pierwszej kolejności pojawią się materiały BTL, display oraz social media, natomiast 1 lutego br. wystartuje szerokozasięgowa kampania TV, digitalowa, radiowa oraz OOH.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze