03.02.21, 23:51
Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje. Kampania Kont PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię PKO Konta dla Młodych i PKO Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach agencja Artegence przygotowała równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe w całym obszarze 360.
Idea kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” opiera się na obserwacji, że bank towarzyszy konsumentom w codziennym życiu, nawet gdy nie zdają sobie z tego sprawy.
Kampania PKO Konta dla Młodych przedstawia świat młodych ludzi, jednocześnie pokazując bank działający w tle. "To, jak Zetki korzystają z finansów na co dzień, pokazuje, że z bankiem mają więcej wspólnego niż im się wydaje. I w spocie, i w życiu bank działa w tle, ułatwiając młodym budowanie relacji w ekipie. A w ekipie każdy daje coś od siebie" – mówi dyrektor kreatywny agencji Adam Zdeb. W spocie wizerunkowym PKO Konta dla Młodych widać, jak funkcje konta, takie jak m.in.: płatności zbliżeniowe smartfonem (płatność kartą), płatność BLIKIEM, są wykorzystywane w codziennym życiu.
W kampanii TV PKO Konta Firmowego ukazane są benefity dla przedsiębiorców, takie jak możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz możliwość otwarcia działalności i konta firmowego w aplikacji bankowej – IKO. W ramach kampanii 360 w internecie będą prowadzone również działania promujące inne funkcje konta, takie jak e-księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.
W ramach kampanii agencja Artegence przygotowała wizerunkowy spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampania PKO Konta dla Młodych obejmuje działania wizerunkowe i sprzedażowe w internecie: OLV (spot wizerunkowy oraz spoty sprzedażowe), display, SoMe, oraz POS na wybranych witrynach placówek banku. Kampania PKO Konta Firmowego natomiast obejmuje sprzedażowy spot telewizyjny, działania w internecie (display, SoMe) oraz POS na wybranych witrynach placówek banku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze