03.02.21, 23:51

Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje. Kampania Kont PKO Banku Polskiego

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

PKO Bank Polski rozpoczął kampanię PKO Konta dla Młodych i PKO Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach agencja Artegence przygotowała równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe w całym obszarze 360.

Idea kampanii „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” opiera się na obserwacji, że bank towarzyszy konsumentom w codziennym życiu, nawet gdy nie zdają sobie z tego sprawy.

Kampania PKO Konta dla Młodych przedstawia świat młodych ludzi, jednocześnie pokazując bank działający w tle. "To, jak Zetki korzystają z finansów na co dzień, pokazuje, że z bankiem mają więcej wspólnego niż im się wydaje. I w spocie, i w życiu bank działa w tle, ułatwiając młodym budowanie relacji w ekipie. A w ekipie każdy daje coś od siebie" – mówi dyrektor kreatywny agencji Adam Zdeb. W spocie wizerunkowym PKO Konta dla Młodych widać, jak funkcje konta, takie jak m.in.: płatności zbliżeniowe smartfonem (płatność kartą), płatność BLIKIEM, są wykorzystywane w codziennym życiu.

W kampanii TV PKO Konta Firmowego ukazane są benefity dla przedsiębiorców, takie jak możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz możliwość otwarcia działalności i konta firmowego w aplikacji bankowej – IKO. W ramach kampanii 360 w internecie będą prowadzone również działania promujące inne funkcje konta, takie jak e-księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.

W ramach kampanii agencja Artegence przygotowała wizerunkowy spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampania PKO Konta dla Młodych obejmuje działania wizerunkowe i sprzedażowe w internecie: OLV (spot wizerunkowy oraz spoty sprzedażowe), display, SoMe, oraz POS na wybranych witrynach placówek banku. Kampania PKO Konta Firmowego natomiast obejmuje sprzedażowy spot telewizyjny, działania w internecie (display, SoMe) oraz POS na wybranych witrynach placówek banku.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).