09.02.21, 15:00
Wybierz Majonez dekoracyjny, wybierz nagrody! Loteria audiotekstowa Majonezu dekoracyjnego WINIARY
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego WINIARY pod hasłem „Wybierz Majonez dekoracyjny, wybierz nagrody!”.
Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego WINIARY. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 lutego i potrwa do 31 marca br.
Konsument, który chce wziąć udział w promocji, musi jednorazowo kupić produkt promocyjny - Majonez dekoracyjny WINIARY i wysłać SMS pod wskazany numer. Klient od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę jedną z ponad 1700 nagród i sam decyduje, czy chce ją odebrać w formie rzeczowej, czy gotówkowej. Nagrodami rzeczowymi są produkty marki Joseph Joseph oraz Smeg albo gotówka (w wysokości 50 zł, 200 zł, 400 zł lub 2 tys. zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Nissan Juke albo 70 tys. zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, telewizji w internecie, a także za pomocą aplikacji Blix. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze