Tyskie partnerem Kanału Sportowego
Marka Tyskie nawiązała stałą współpracę z Kanałem Sportowym – kanałem internetowym o tematyce sportowej. Tyskie zostało partnerem przechodzenia na TY w programach Kanału Sportowego, w tym m.in. w „HejtParku”.
Współpraca z Kanałem Sportowym to kolejny etap realizacji strategii komunikacji marki związanej ze sportem i najważniejszymi dla kibiców wydarzeniami. W ubiegłym tygodniu premierę miał spot reklamowy Tyskiego z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego oraz polskich kibiców.
Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Założony przez dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego Kanał Sportowy oficjalnie wystartował w marcu 2020 r. Kanał na platformie YouTube subskrybuje 423 tys. ludzi, a materiały przygotowane przez redakcję obejrzano 111 mln razy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze