14.04.21, 11:42
Labcon łączy kompetencje strategiczne i social media. Adam Kręgielewski na czele zespołu
Agencja digitalowa Labcon wprowadza zmiany w strukturze działów. Zmiany obejmują synergię kompetencji związanych z mediami społecznościowymi oraz strategicznych w jednym teamie. Na czele połączonych zespołów w roli Head of Strategy & Social Media stanął Adam Kręgielewski.
“Projektowanie zintegrowanej komunikacji, która angażuje konsumenta na wielu polach, jest możliwa tylko przy udziale cross-kompetencyjnego zespołu. Połączenie działu strategii i social mediów pozwoli nam na opracowanie jeszcze dokładniejszych insightów popartych precyzyjną analizą rynku” - tłumaczy Marta Łysiak, Managing Director Labconu.
Adam Kręgielewski jest związany z branżą reklamową od 2012 r. W 2018 r. rozpoczął pracę w agencji Labcon, gdzie początkowo objął stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie trzy lata odpowiadał za planowanie i realizację działań digitalowych dla takich marek jak adidas, Everli, Foods by Ann, Fundacja Podzielmy się, Hochland, Selfie Project, Sephora, Travelist czy Under Armour. Należy do grona Ekspertów IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych. Jest również wiceprzewodniczącym Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Ukończył kierunek Nowe Media na Collegium Civitas.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze