14.04.21, 11:42

Labcon łączy kompetencje strategiczne i social media. Adam Kręgielewski na czele zespołu

Adam Kręgielewski
Fot.: materiały prasowe

Agencja digitalowa Labcon wprowadza zmiany w strukturze działów. Zmiany obejmują synergię kompetencji związanych z mediami społecznościowymi oraz strategicznych w jednym teamie. Na czele połączonych zespołów w roli Head of Strategy & Social Media stanął Adam Kręgielewski.

Projektowanie zintegrowanej komunikacji, która angażuje konsumenta na wielu polach, jest możliwa tylko przy udziale cross-kompetencyjnego zespołu. Połączenie działu strategii i social mediów pozwoli nam na opracowanie jeszcze dokładniejszych insightów popartych precyzyjną analizą rynku” - tłumaczy Marta Łysiak, Managing Director Labconu.

Adam Kręgielewski jest związany z branżą reklamową od 2012 r. W 2018 r. rozpoczął pracę w agencji Labcon, gdzie początkowo objął stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie trzy lata odpowiadał za planowanie i realizację działań digitalowych dla takich marek jak adidas, Everli, Foods by Ann, Fundacja Podzielmy się, Hochland, Selfie Project, Sephora, Travelist czy Under Armour. Należy do grona Ekspertów IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych. Jest również wiceprzewodniczącym Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Ukończył kierunek Nowe Media na Collegium Civitas.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.