26.04.21, 08:00

Sebastian Stępak na czele nowego Zarządu ZFPR

Nowy Zarząd ZFPR
Fot.: materiały prasowe

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 kwietnia br., wybrano nowy skład Zarządu.

W wyniku głosowania, w pięcioosobowym zarządzie znaleźli się: Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, Małgorzata Bogusz, Managing Partner, Public Affairs Director, Vision Group, Katarzyna Życińska, Prezes 38 Content Communication, Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, którzy objęli funkcje Wiceprezesów. Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję Skarbnika ZFPR. Stanowisko Prezesa objął Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL. Kadencja wybranego Zarządu będzie trwała do 2022 r.

Klara Banaszewska – od 2016 r. kieruje agencją Grayling Poland, z którą związana jest od 15 lat. Od 2019 r. jest członkinią europejskiego zarządu Grayling, reprezentującą największy rynek w regionie CEE. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii komunikacji w obszarach: public affairs, komunikacji korporacyjnej oraz zarządzania zmianą. Klara jest członkinią Rady Programowej Leadership Academy for Poland, członkinią rady fundacji Social Impact Alliance for CEE i jurorką w konkursie branży PR Złote Spinacze.

Małgorzata Bogusz – jest współzałożycielem oraz Partnerem Zarządzającym Vision Group oraz ekspertem w dziedzinie Public Affairs i lobbyingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska – twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte, m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR i content marketingowych w obszarach: PR produktowy, komunikacja korporacyjna, komunikacja społeczna.

Dirk Aarts – zdobywał wykształcenie wyższe w Heerlen Hogeschool, Holandia oraz na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Do 2003 r. pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Po czterech latach dołączył do 24/7PR jako partner i współzarządzający agencją.

Sebastian Stępak – posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży public relations. Rozpoczął karierę zawodową w agencji Ciszewski PR, pracował również w Sigmie i Graylingu. W 2011 r. powrócił do pierwszej agencji, MSL przejętej przez Grupę Publicis gdzie pracuje nieprzerwanie od 10 lat. Był jurorem w wielu konkursach, m.in. Cannes Lions, SABRE, Young Creatives, Złotych Spinaczach, CLIO Awards, KTR i wielu innych. Sebastian pełnił również funkcję wiceprezesa ZFPR w latach 2015-2017 i 2017-2019.

Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Zarząd w nowym składzie ma skupić się przede wszystkim na inicjatywach mających wspomóc biznesowo wszystkich zrzeszonych w organizacji, silnej promocji profesjonalnych standardów w branży PR, działaniach mających na celu nawiązanie dialogu z administracją publiczną i sferą rządową oraz kluczowych projektach, takich jak konkurs Złote Spinacze, który od lat pozostaje największym wydarzeniem branżowym w Polsce.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.