06.05.21, 10:00
Takie warzywa to dzieci lubią. Kampania zup warzywnych marki Winiary
W najnowszej kampanii autorstwa agencji Publicis Poland marka Winiary prezentuje patent na przekonanie najmłodszych do jedzenia warzyw w postaci nowych, kolorowych zup.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości na temat istnienia nowego produktu marki Winiary. Działania będą realizowane w internecie i telewizji pod hasłem „Takie warzywa to dzieci lubią”.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała piętnastosekundowy spot i zestaw materiałów graficznych. Kreacje będą wykorzystane w zintegrowanej kampanii internetowej i w telewizji. Spot będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, POLSAT i TVP. Za jego produkcję odpowiada studio Papaya, a za postprodukcję Chimnay. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu UM Thrive.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze