27.05.21, 15:00

Wojciech Mann i Krystyna Czubówna rymują w najnowszej kampanii OTOMOTO

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

W mediach społecznościowych ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego OTOMOTO (Grupa OLX).

Nowa social-mediowa platforma contentowa serwisu OTOMOTO zakłada komunikację opartą na rymach. Jej osią ma być całoroczny konkurs konsumencki, w którym użytkownicy mogą wygrać promocję swojego ogłoszenia. Do współpracy zaproszeni zostali lektorzy - Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Celem działań jest zwiększenie ruchu w serwisie oraz zaangażowania użytkowników OTOMOTO. Za koncept kreatywny odpowiada agencja MADOGZ.

Wraz ze startem wiosennej kampanii reklamowej, OTOMOTO w marcu zaprezentował nową platformę komunikacyjną “Wszystko na temat”. Działania pozycjonujące markę mają na celu wzmocnienie wizerunku kompleksowego serwisu motoryzacyjnego, w którym użytkownik jest w stanie zrealizować wszystkie potrzeby. W ślad za tym idzie również rozwój strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Rymowane posty nawiązują do najpopularniejszych kategorii ogłoszeń pojawiających się w serwisie, od samochodów osobowych, przez motocykle, maszyny rolnicze i budowlane oraz części. Nowością są cotygodniowe wpisy zawierające cytaty, przemyślenia i motta ze świata motoryzacji. Centralnym punktem platformy lirycznej jest konkurs dla użytkowników OTOMOTO. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej. Raz w miesiącu serwis wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty. Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu OTOMOTO na Facebooku. Co ważne, treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują je Krystyna Czubówna i Wojciech Mann.

Dodatkową wartością wierszowanej formy komunikacji ma być łagodzenie dyskusji. W środowisku motoryzacyjnym nierzadko można spotkać się z wyjątkowo burzliwymi wymianami opinii. Nowa platforma OTOMOTO ma zachęcać do podejścia do tematu z humorem i dystansem.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja MADOGZ, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).