27.05.21, 15:00
Wojciech Mann i Krystyna Czubówna rymują w najnowszej kampanii OTOMOTO
W mediach społecznościowych ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego OTOMOTO (Grupa OLX).
Nowa social-mediowa platforma contentowa serwisu OTOMOTO zakłada komunikację opartą na rymach. Jej osią ma być całoroczny konkurs konsumencki, w którym użytkownicy mogą wygrać promocję swojego ogłoszenia. Do współpracy zaproszeni zostali lektorzy - Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Celem działań jest zwiększenie ruchu w serwisie oraz zaangażowania użytkowników OTOMOTO. Za koncept kreatywny odpowiada agencja MADOGZ.
Wraz ze startem wiosennej kampanii reklamowej, OTOMOTO w marcu zaprezentował nową platformę komunikacyjną “Wszystko na temat”. Działania pozycjonujące markę mają na celu wzmocnienie wizerunku kompleksowego serwisu motoryzacyjnego, w którym użytkownik jest w stanie zrealizować wszystkie potrzeby. W ślad za tym idzie również rozwój strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Rymowane posty nawiązują do najpopularniejszych kategorii ogłoszeń pojawiających się w serwisie, od samochodów osobowych, przez motocykle, maszyny rolnicze i budowlane oraz części. Nowością są cotygodniowe wpisy zawierające cytaty, przemyślenia i motta ze świata motoryzacji. Centralnym punktem platformy lirycznej jest konkurs dla użytkowników OTOMOTO. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej. Raz w miesiącu serwis wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty. Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu OTOMOTO na Facebooku. Co ważne, treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują je Krystyna Czubówna i Wojciech Mann.
Dodatkową wartością wierszowanej formy komunikacji ma być łagodzenie dyskusji. W środowisku motoryzacyjnym nierzadko można spotkać się z wyjątkowo burzliwymi wymianami opinii. Nowa platforma OTOMOTO ma zachęcać do podejścia do tematu z humorem i dystansem.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja MADOGZ, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze