01.06.21, 08:00

Gotuj się do sportu z Robertem Makłowiczem. Kampania MultiSport

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

„No i… odmrożone!” - tymi słowami Robert Makłowicz zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. W kampanii „Gotuj się do sportu” marka MultiSport chce udowodnić, że powrót do aktywności fizycznej po pandemii może być prosty jak bułka z masłem.

Po blisko 11 miesiącach zamknięcia lub ograniczonego funkcjonowania ponownie otwarte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne w całym kraju. 28 maja br. ruszyła również kampania marki MultiSport „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Jak twierdzą jej twórcy, kampania bazować będzie na analogiach dwóch światów - kulinariów i sportu. Kreacje z krytykiem kulinarnym pojawią się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz w reklamach digitalowych. Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej wraz z kartą MultiSport. W menu spotów radiowych znajdzie się m.in. przepis na nóżki maczane w basenie czy karczek okładany na ringu.

W kampanii promowana będzie także Letnia Gra MultiSport, której głównym celem jest aktywizacja Polaków do podejmowania regularnej aktywności fizycznej w okresie letnim.

Głównym celem kampanii „Gotuj się do sportu” jest aktywizacja mieszkańców Polski oraz przekonanie ich, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy też dyscyplinę sportową. MultiSport planuje kontynuować działania edukacyjne w zakresie pozytywnej roli regularnej aktywności w naszym życiu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).