02.06.21, 15:15
MullenLowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oréal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu, poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.
Agencja będzie odpowiadać za kreacje i content do kampanii e-commerce marek L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline, NYX i Mixa, a także za zadania związane z zarządzaniem stronami internetowymi Garnier, Mixa i MNY w Polsce i krajach bałtyckich.
MullenLowe Warsaw współpracę z L’Oréal Polska rozpoczęła w 2017 r., wówczas zajmowała się obsługą digital całej kategorii Face Care marki Garnier. Od 2019 r. pracowała także dla pozostałych kategorii marki Garnier: Hair Care (Fructis, Botanic Therapy), Body Care (Ambre Solaire), Deo oraz dla marki Mixa.
Współpraca ma charakter długoterminowy i dotyczy rynku polskiego oraz regionu bałtyckiego (Litwa, Łotwa, Estonia).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze