10.06.21, 17:00
Polska Guuurom! Pudzian w kampanii marki BETFAN
Bukmacher BETFAN rozpoczął nową kampanię marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca br. promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach.
„Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem. Kampania ma promować ofertę promocyjną firmy związaną z meczami mistrzostw Europy.
Spot z udziałem Pudziana i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona, m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła Maja Strzelczyk, dziennikarka sportowa.
Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów – Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk. Tomasz Witas oraz Mateusz Piotrowicz (Footbreak) z BETFAN, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.
Na kanale BETFAN na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.
Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby. Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu BETFAN.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze