20.06.21, 11:10
Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore
Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji „MasterChef” i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel, została ambasadorką marki OneDayMore.
Paruzel będzie uczestniczyć w kampaniach wizerunkowych marki, promując produkty i działania strategiczne firmy, ze szczególnym uwzględnieniem idei świadomego odżywiania. Pierwszy etap współpracy otworzyła Kampania Śniadaniowa #SniadanieChallenge. Kampania ma charakter edukacyjny, w ramach niej ambasadorka zaprezentuje autorskie, zdrowe i szybkie przepisy śniadaniowe oraz wskaże, po jakie produkty warto sięgać, by odbywało się to z jak największą korzyścią dla siebie i jak najmniejszą szkodą dla środowiska. Działania będą obejmować kampanię digital, outdoor, Facebook i Instagram.
Wspólne działania z ambasadorką dotyczyć będą stałego asortymentu marki (granole, owsianki, musli, przekąski) oraz launchu nowej linii produktowej OneDayMore, roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się w ostatnim kwartale br.
Celem zaplanowanych aktywności na czas wprowadzenia na rynek roślinnych burgerów, kiełbasek, mielonego i klopsików będzie udowodnienie Polakom, że produkty roślinne mogą zadziwić smakiem nawet największego konesera mięsa.
Za zakup mediów, strategię, kreację i egzekucję kampanii z udziałem ambasadorki, zaplanowaną do końca bieżącego roku, odpowiada GPD Agency. Współpraca ma charakter długofalowy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze