17.06.21, 18:23
Makaromania. Loteria promocyjna marki WINIARY
W wyniku wygranego przetargu, firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca br., a obejmują one produkty marki WINIARY do makaronu. Konsument, który chce wziąć udział w loterii, musi jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii, wysłać SMS pod wskazany numer wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał.
Do wygrania w loterii jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tys. zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social media, w aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze