14.07.21, 20:14
ALDI debiutuje na LinkedIn
ALDI Polska uruchamia oficjalny profil na LinkedIn. Już przed startem profil zgromadził ponad 1,4 tys. obserwujących.
Głównym celem wprowadzenia profilu LinkedIn ma być budowanie wizerunku i promowanie ALDI jako pracodawcy godnego zaufania, odpowiedzialnego społecznie oraz tworzącego przyjazne miejsce pracy. Dzięki tym działaniom sieć chce zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym oraz wśród poszukujących pracy.
Na profilu sieci mają dominować treści opowiadane z perspektywy pracowników, ich historie oraz autorskie wypowiedzi. Sieć przedstawi również swoje zespoły i ekspertów. LinkedIn ma być również miejscem, w którym pojawią się informacje o samej marce, jej historii, rozwoju ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności. Nie zabraknie treści dotyczących odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju, a także eksperckiej wiedzy w odniesieniu do trendów w branży retail.
Jak podkreśla firma, cała koncepcja wizualna profilu została zaprojektowana w taki sposób, aby odróżnić sieć od innych podmiotów z branży retail. ALDI stawia przede wszystkim na ciekawe rozwiązania graficzne, zarówno w zakresie formy, kolorystki jak i samych treści. Posty ALDI na LinkedIn mają pojawiać się kilka razy w tygodniu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze