11.08.21, 16:00
Puszka dla maluszka. Marka NAN 2 rozda 7 tysięcy spersonalizowanych puszek
Marka NAN 2 rozpoczęła akcję „Puszka dla maluszka” w której uczestnicy mogą zdobyć spersonalizowana puszę, a także wygrać bony do wykorzystania w sieci sklepów SMYK.
Rozpoczęła się akcja „Puszka dla maluszka”, dzięki której rodzice mogą stworzyć personalizowaną etykietę magnetyczną na swoją puszkę mleka modyfikowanego. Na etykiecie znajdzie się zdjęcie dziecka oraz wybrana grafika.
Konsument, który chce otrzymać magnetyczną etykietę na puszkę musi zakupić dwie dowolne puszki mleka modyfikowanego NAN 2, 3 lub 4 o pojemności 800 g i zachować dowód zakupu; zarejestrować paragon, na którym widoczne będą obydwa produkty, na stronie akcji.
NAN 2 przygotowało siedem tysięcy personalizowanych etykiet. Uczestnicy akcji będą mogli także otrzymać bon o wartości 250 zł do wykorzystania w sieci sklepów SMYK. Trafi on każdego dnia do osoby, która udzieli najciekawszej odpowiedzi na dodatkowe pytanie konkursowe – „Co robisz, aby zapewnić maluszkowi zdrowy start w przyszłość?”.
Akcja potrwa do 3 października. Promujące ją kreacje, w tym spot, pojawią się w telewizji oraz digitalu (m.in. display programmatic, social paid, mailing). Dodatkowo, działania w ramach kampanii wspierane będą w sklepach stacjonarnych (materiały POS, w tym shelfstoppery i wobblery) oraz w e-commerce (bannery). Za kreację odpowiadają agencje They.pl oraz Orka. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UM Thrive (Mediabrands Group).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze