11.08.21, 16:00

Puszka dla maluszka. Marka NAN 2 rozda 7 tysięcy spersonalizowanych puszek

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka NAN 2 rozpoczęła akcję „Puszka dla maluszka” w której uczestnicy mogą zdobyć spersonalizowana puszę, a także wygrać bony do wykorzystania w sieci sklepów SMYK.

Rozpoczęła się akcja „Puszka dla maluszka”, dzięki której rodzice mogą stworzyć personalizowaną etykietę magnetyczną na swoją puszkę mleka modyfikowanego. Na etykiecie znajdzie się zdjęcie dziecka oraz wybrana grafika.

Konsument, który chce otrzymać magnetyczną etykietę na puszkę musi zakupić dwie dowolne puszki mleka modyfikowanego NAN 2, 3 lub 4 o pojemności 800 g i zachować dowód zakupu; zarejestrować paragon, na którym widoczne będą obydwa produkty, na stronie akcji.

NAN 2 przygotowało siedem tysięcy personalizowanych etykiet. Uczestnicy akcji będą mogli także otrzymać bon o wartości 250 zł do wykorzystania w sieci sklepów SMYK. Trafi on każdego dnia do osoby, która udzieli najciekawszej odpowiedzi na dodatkowe pytanie konkursowe – „Co robisz, aby zapewnić maluszkowi zdrowy start w przyszłość?”.

Akcja potrwa do 3 października. Promujące ją kreacje, w tym spot, pojawią się w telewizji oraz digitalu (m.in. display programmatic, social paid, mailing). Dodatkowo, działania w ramach kampanii wspierane będą w sklepach stacjonarnych (materiały POS, w tym shelfstoppery i wobblery) oraz w e-commerce (bannery). Za kreację odpowiadają agencje They.pl oraz Orka. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UM Thrive (Mediabrands Group).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).