28.08.21, 13:00

Loteria pełna nagród. Akcja promocyjna CH Focus Bydgoszcz

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na organizację loterii w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz.

Loteria, która przebiega pod hasłem „Loteria pełna nagród”, ruszyła 24 sierpnia i potrwa do 25 września br. Loterią objęte są sklepy znajdujące się w CH Focus Bydgoszcz.

Klient, który chce wziąć udział w loterii musi dokonać jednorazowego zakupu w sklepie na terenie CH Focus Bydgoszcz za minimum 50 zł oraz dokonać prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w loterii za pośrednictwem specjalnej strony internetowej. Od razu po wysłaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje informację czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dzienna (m.in. karty o wartości 50 zł, 100 zł, 200 zł, parasolki i wiele innych). Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody tygodniowej (m.in. rower miejski damski Romet, Smartwatch Samsung Samsung Galaxy Watch, hulajnoga elektryczna Xiaomi) oraz czterech nagród głównych w postaci gotówki w wysokości 10 tys. zł każda.

Mechanizm loterii przygotowała agencja Unique One. Za kreację odpowiada Walk Creative. Loteria będzie komunikowana w mediach społecznościowych, w internecie oraz w radio i na billboardach w Bydgoszczy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.