17.09.21, 11:00
Szpik daleko od kręgosłupa. Kampania dla Fundacji DKMS skierowana do mediów regionalnych
Bluerank przygotował koncepcję kampanii Fundacji DKMS realizowanej pod hasłem „Szpik daleko od kręgosłupa” oraz odpowiada za jej przeprowadzenie.
Celem działań marketingowych jest obalenie mitu, który utrwala nieprawdziwe informacje na temat dawstwa szpiku kostnego. Ponad połowa Polaków sądzi, że metodą pobrania szpiku jest punkcja kręgosłupa. Takie są wyniki badania IMAS International dla Fundacji DKMS „Znajomość fundacji działających w obszarze zdrowia, wizerunek Fundacji DKMS w Polsce i rejestracja potencjalnych dawców szpiku”.
Fundacja DKMS ze wsparciem Bluerank rozpoczyna kampanię, w której dawcy opowiadają o swoich doświadczeniach, pokazując, że ratowanie życia nie wiąże się z ryzykiem dla własnego zdrowia. Kampania, skierowana głównie do mediów regionalnych, opiera się na świadectwach zwykłych ludzi – dawców, którzy są najlepszym potwierdzeniem bezpieczeństwa procesu oddawania szpiku.
Komunikacja kierowana jest do mediów regionalnych, których organizatorzy akcji chcą zainteresować sylwetkami local heroes, mieszkańców miast i regionów, w których znajdują się grupy docelowe poszczególnych publikatorów.
Wcześniej Bluerank zrealizował też dla Fundacji DKMS kampanię „Dobry znak”, która obala mit mówiący o tym, że osoby z tatuażem nie mogą zostać dawcami szpiku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze