24.11.21, 09:00
MullenLowe Warsaw realizuje kampanię dla marki Knorr
Agencja MullenLowe Warsaw wspiera launch trzech nowych produktów z kategorii Fix marki Knorr. To już kolejna wspólna kampania marki Knorr i MullenLowe Warsaw w ramach nowej platformy komunikacji.
Nowe produkty z kategorii Fix, przeznaczone są do dań z mielonego mięsa. Launch nowych Fixów Knorr wspiera kampania reklamowa w telewizji, digitalu oraz w sklepach. Marka podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzanie i pyszny smak. W myśl globalnej idei „Eat for good" Knorr przypomina również, aby na stole podczas posiłku nie zabrakło warzyw.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze