28.11.21, 23:00
Czas na warszawskie pyszności. Nietypowa kampania Pyszne.pl
Na początku października br. serwis Pyszne.pl ruszył z nową kampanią. W centrum stolicy, na tzw. “Patelni” powstał mural autorstwa trzech warszawskich artystów. Warszawiacy mogą podziwiać wariacje na temat trzech najpopularniejszych w mieście kuchni: polskiej, włoskiej i amerykańskiej.
"Jak wynika z naszego badania, u 78 proc. mieszkańców Warszawy na myśli o jedzeniu wpływ mają elementy przestrzeni miejskiej. Przez “Patelnię” w centrum stolicy codziennie przechodzi tysiące osób, które wracając z pracy, czy idąc na spotkanie, zastanawiają się nad tym, co zjedzą w najbliższym czasie. Mamy nadzieję, że nasz foodowy mural i ubrani na pomarańczowo kurierzy będą sprzyjali rozmyślaniom, a serwis Pyszne.pl pomoże zamienić je w rzeczywistość" - mówi Katarzyna Makowska, Marketing Lead, Pyszne.pl.
Wyniki badań potwierdzają, że w głowach mieszkańców Stolicy przechodzących obok muralu, pojawia się szereg pozytywnych uczuć, takich jak podekscytowanie (34 proc.) czy radość (29 proc).
Mural został zaprojektowany przez cenionych lokalnych artystów: Ewelinę Gąskę, Joannę Gniady i Marcina Mokierówa. Serwis Pyszne.pl do współpracy zaprosił również popularnych influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle, Red Lipstick Monster i InstaWarsaw.
Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR i influencer marketing oraz 180heartbeats + Jung x Matt, która opracowała koncept kreatywny, a za mural odpowiedzialna była agencja Good Looking Studio. Kampania realizowana jest także w OOH i digital, za których zakup odpowiedzialny był dom mediowy Carat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze