28.11.21, 23:00

Czas na warszawskie pyszności. Nietypowa kampania Pyszne.pl

Na początku października br. serwis Pyszne.pl ruszył z nową kampanią. W centrum stolicy, na tzw. “Patelni” powstał mural autorstwa trzech warszawskich artystów. Warszawiacy mogą podziwiać wariacje na temat trzech najpopularniejszych w mieście kuchni: polskiej, włoskiej i amerykańskiej.

"Jak wynika z naszego badania, u 78 proc. mieszkańców Warszawy na myśli o jedzeniu wpływ mają elementy przestrzeni miejskiej. Przez “Patelnię” w centrum stolicy codziennie przechodzi tysiące osób, które wracając z pracy, czy idąc na spotkanie, zastanawiają się nad tym, co zjedzą w najbliższym czasie. Mamy nadzieję, że nasz foodowy mural i ubrani na pomarańczowo kurierzy będą sprzyjali rozmyślaniom, a serwis Pyszne.pl pomoże zamienić je w rzeczywistość" - mówi Katarzyna Makowska, Marketing Lead, Pyszne.pl.

Wyniki badań potwierdzają, że w głowach mieszkańców Stolicy przechodzących obok muralu, pojawia się szereg pozytywnych uczuć, takich jak podekscytowanie (34 proc.) czy radość (29 proc).

Mural został zaprojektowany przez cenionych lokalnych artystów: Ewelinę Gąskę, Joannę Gniady i Marcina Mokierówa. Serwis Pyszne.pl do współpracy zaprosił również popularnych influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle, Red Lipstick Monster i InstaWarsaw.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR i influencer marketing oraz 180heartbeats + Jung x Matt, która opracowała koncept kreatywny, a za mural odpowiedzialna była agencja Good Looking Studio. Kampania realizowana jest także w OOH i digital, za których zakup odpowiedzialny był dom mediowy Carat.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).