26.11.21, 07:00
Natalia Żmuda w zespole agencji Labcon
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli Social Media Team Leadera dołączyła Natalia Żmuda, która będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.
Przed Labconem Żmuda pełniła rolę Head of Social Media w agencji McCANN Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.
Jak tłumaczy firma, pojawienie się Natalii Żmudy w zespole Labconu jest wynikiem rozbudowy działu strategii i social mediów, na którego czele stoi Head of Strategy and Social Media - Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów.
Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Żmuda na wesprzeć integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze