25.12.21, 19:00

Alior Bank promuje zakupy w internecie z aplikacją mobilną

Alior Bank promuje zakupy w internecie z aplikacją mobilną
fot.: materiały prasowe

"Bezpieczeństwo górą!" – pod takim hasłem rozpoczęła się najnowsza kampania marketingowa 360 Alior Banku. Działania w ramach kampanii 360, zaplanowane do końca roku, obejmują emisję spotów w telewizji, aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.

W spocie reklamowym Alior Banku pojawia się pan w meloniku, który towarzyszy córce podczas zajęć wspinaczki. Trener przeprowadzając wstępny instruktaż podkreśla grupie uczestników, że ich bezpieczeństwo jest najważniejsze. Bohater marki oraz instruktor zgadzają się, że podobną czujność warto zachować w przypadku korzystania z bankowości w sieci.

"W naszej najnowszej kampanii chcemy pokazać, że niezależnie od miejsca i sytuacji zawsze warto zachować szczególną ostrożność. Wkraczamy właśnie w wysoki sezon zakupów w e-commerce. Wiele osób polować będzie na okazje i przeceny w związku z nadchodzącym Black Friday czy w poszukiwaniu świątecznych prezentów. Dlatego chcemy szczególnie uczulić klientów i zwrócić ich uwagę na działania w sieci (…)” – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domu mediowego Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).