03.12.21, 12:00
Allegro chce zwrócić uwagę na to, co w nas najważniejsze
Ruszyła świąteczna kampania platformy Allegro. W filmie świątecznym wykorzystano cover utowru „Never Ending Story”.
Kampanie świąteczne Allegro mają pozwolić przeżyć widzom wiele emocji. Tegoroczna opowieść płynie z obserwacji, że z powodu braku czasu i zabiegania, w jakim stale żyjemy, niektórzy mają skłonność do powierzchownego oceniania różnych sytuacji i ludzi.
Historia opowiada o tym, co nas łączy, co mamy wspólnego i co może sprawić, że na Święta będziemy naprawdę razem. Główny motyw kampanii to dostrzeganie w innych tego, za co ich podziwiamy, kochamy czy szanujemy, a film wizerunkowy pokazuje, że pojednanie ponad różnicami jest wartością samą w sobie.
Kampania nie tylko w TV
Idea „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona na grunt filmu wizerunkowego w kilku wersjach. Dwuminutowy film pojawił się na YouTube. Krótsza, 60-sekundowa wersja będzie emitowana w TV. Kampania będzie miała także swoje odzwierciedlenie w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało także kilkanaście filmów produktowych.
W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover utworu “Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu, m.in. z filmu “Dear Daddy”.
Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny MOON Films, za postprodukcję studio Televisor, a za montaż dźwięku Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze