03.12.21, 12:00
Allegro chce zwrócić uwagę na to, co w nas najważniejsze
Ruszyła świąteczna kampania platformy Allegro. W filmie świątecznym wykorzystano cover utowru „Never Ending Story”.
Kampanie świąteczne Allegro mają pozwolić przeżyć widzom wiele emocji. Tegoroczna opowieść płynie z obserwacji, że z powodu braku czasu i zabiegania, w jakim stale żyjemy, niektórzy mają skłonność do powierzchownego oceniania różnych sytuacji i ludzi.
Historia opowiada o tym, co nas łączy, co mamy wspólnego i co może sprawić, że na Święta będziemy naprawdę razem. Główny motyw kampanii to dostrzeganie w innych tego, za co ich podziwiamy, kochamy czy szanujemy, a film wizerunkowy pokazuje, że pojednanie ponad różnicami jest wartością samą w sobie.
Kampania nie tylko w TV
Idea „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona na grunt filmu wizerunkowego w kilku wersjach. Dwuminutowy film pojawił się na YouTube. Krótsza, 60-sekundowa wersja będzie emitowana w TV. Kampania będzie miała także swoje odzwierciedlenie w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało także kilkanaście filmów produktowych.
W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover utworu “Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu, m.in. z filmu “Dear Daddy”.
Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny MOON Films, za postprodukcję studio Televisor, a za montaż dźwięku Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze