22.12.21, 16:00
K2 Create ze świąteczną kampanią dla UPC
Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość: świąteczny pakiet domowy "Hit Mikołaja”.
"Hit Mikołaja" to pakiet usług cyfrowych "Premium” dla domu, który oferuje internet: 750Mb/s szerokopasmowy oparty na światłowodzie z "Inteligentnym WiFi", pakiet telewizyjny Max Premium z 184 kanałami, cztery pakiety Premium (HBO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports i Viaplay), a także dwa dekodery 4K do wyboru: UPC 4K TV BOX lub 4K CI CARD. W zestawie jest także aplikacja UPC TV GO. K2 Create odpowiada za stworzenie Key Visuals oraz formatów digitalowych do kampanii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze