15.01.22, 17:00

Katarzyna Zilmmann ambasadorką marki PUMA

PUMA będzie współpracować z Katarzyną Zilmmann, fot.: materiały prasowe

Wraz z początkiem 2022 roku do grona ambasadorek PUMA dołączyła młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym. Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem.

„Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” - powiedziała Kasia Zillmann. 

Kim jest Katarzyna Zilmmann?

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi - jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 r. zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. 

Kto jest odpowiedzialny za kampanię?

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest dom produkcyjny MOON Films, który odpowiada również za jej realizację, przebieg, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajął się Mac Adamczak a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).