18.01.22, 09:42
Pyszne.pl przedłuża współpracę z Kanałem Sportowym
Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, największym polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.
Widzowie Kanału Sportowego w ramach współpracy z marką Pyszne.pl do tej pory mogli, m.in. wygrać bilety na mecz reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamówienia. Strony podjęły decyzję o współpracy przez cały 2022 rok. Zwieńczeniem tegorocznej współpracy ma być szereg aktywacji w trakcie grudniowych mistrzostw świata w piłce nożnej.
„Kanał Sportowy to kluczowe medium na rynku szybko zmieniającym się w kierunku digitalu. Sport jest bardzo ważnym segmentem dla Pyszne.pl, co pokazują partnerstwa z UEFA przy sponsoringu kluczowych piłkarskich wydarzeń, jak Liga Mistrzów UEFA czy piłkarskie mistrzostwa Europy. Wspieramy też kobiecy futbol, którego znaczenie jest coraz częściej doceniane przez kibiców, media i reklamodawców. Współpraca z Kanałem Sportowym będzie także korzyścią dla samych widzów. Jesteśmy oficjalnym partnerem UEFA, co przełoży się na aktywacje, w których do wygrania będą na przykład bilety na mecze Ligi Europy czy Ligi Mistrzów” – mówi Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl.
Jak podkreśla firma, kluczowe z punktu widzenia Pyszne.pl jest odpowiednie wzmacnianie sponsoringu UEFA, w tym kobiecej piłki nożnej, a także stała obecność w świadomości polskich fanów futbolu. W trakcie zeszłorocznego EURO 2020 cała kampania opierała się na formacie Kanału Sportowego „Hejt Park”. Wykorzystano w niej kody rabatowe, które bazowały na tekstach twórców Kanału Sportowego oraz bieżących wydarzeniach z EURO 2020. Dodatkowo w kampanii zastosowano lokowanie produktu – kurier odwiedził studio w trakcie 10 odcinków programów live. Współpraca przełożyła się na takie efekty jak: 11 mln wyświetleń kampanii w ciągu miesiąca współpracy, 2 miliony unikalnych użytkowników śledzących program, materiały regularnie pojawiające się na “karcie na czasie” YouTube i ponad 20 tysięcy rozdanych kodów Pyszne.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze