02.02.22, 16:00
Kierunek jutro. OMD z niestandardową kampanią dla FedEx
Agencja mediowa OMD oraz odpowiedzialna za działania branded content spółka Fuse (Grupa OMD) ruszyły z niestandardowymi działaniami dla marki FedEx. We współpracy z Business Insider stworzyły platformę edukacyjną „Kierunek jutro” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom.
„Kierunek jutro” to serwis, którego celem jest dostarczanie przedstawicielom małych i średnich przedsiębiorstw fachowej wiedzy z zakresu rozwoju firmy oraz światowych trendów w e-handlu. Platforma udostępnia swoim użytkownikom także informacje związane z ekspansją firmy na europejskie e-rynki, zachowaniami konsumenckimi w trakcie pandemii oraz pomaga przełamywać opory związane z rozwijaniem biznesu na tak odległych rynkach jak Stany Zjednoczone czy Japonia.
Wyróżnikiem materiałów publikowanych w serwisie jest ich atrakcyjna forma. Przedsiębiorcy mogą skorzystać, m.in. z quizu sprawdzającego wiedzę o e-commerce. W przygotowaniu jest również podcast, który wkrótce wzbogaci ofertę platformy.
Serwis „Kierunek jutro” jest częścią kampanii promocyjnej mającej na celu zwiększenie świadomości marki FedEx w Polsce oraz promocję jej usług.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze