Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu.
W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ciastka w specjalnym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.
W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs wystartował 1 lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie internetowej Oreo, oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają nagrody.
Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo. Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil. Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z postacią Batmana.
Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze