Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros

Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
fot.: materiały prasowe

Ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. 

W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ciastka w specjalnym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.

W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs wystartował 1 lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie internetowej Oreo, oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają nagrody.

Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo. Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil. Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z postacią Batmana.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).