25.03.22, 16:13
Łomża wprowadza Radlery z 20% soku z silnym wsparciem
Marka Łomża wprowadza do swojej oferty Radlery z 20% zawartością soku. To przełomowa innowacja na polskim rynku piwa.
Radlery Łomża 20% soku to połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20% zawartością soku z owoców. W ofercie Łomży znalazły się cztery warianty smakowe Radlerów: arbuz truskawka, jabłko wiśnia, mango i grejpfrut.
Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml. Nowość w ofercie Łomży otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Nowe Radlery widoczne będą w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.
Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze