25.03.22, 11:20

Nietypowe plansze BETFAN zamiast spotów w Canal+

Plansza sponsorska, fot.: materiały prasowe

BETFAN (bukmacher) zrezygnował z tradycyjnych spotów sponsorskich nadawanych dotąd w TV. Zamiast nich pojawiają się plansze, na których BETFAN oraz Pudzian, zapraszają na chwilę ciszy i oddech od reklam innych bukmacherów. Plansze pojawiają się na różnych antenach Canal+.

Spoty sponsorskie i reklamowe BETFAN pojawiały się dotąd w blokach między spotami innych bukmacherów. Teraz BETFAN postanowił zmienić formułę i wideo zastąpił planszami emitowanymi bez dźwięku. Plansze pokazywane są na Canal+Sport, Canal+Sport2 oraz nSport+.

Komunikacja sponsoringowo-reklamowa bukmacherów prezentowana jest w telewizji często jako kilkuminutowy ciąg spotów. Postanowiliśmy wyłamać się z tego nurtu i pójść pod prąd, testując nowe podejście, które pozwoli nam wyróżnić się z obecnego schematu. Proponujemy więc widzom, w jak zwykle dla nas żartobliwej formie, 15-sekundowy przerywnik. Na chwilę ciszy i wytchnienia zapraszamy wraz z Pudzianem, czyli dobrze znanym wszystkim Mariuszem Pudzianowskim, naszym ambasadorem, partnerem i sportowym mistrzem oraz właścicielem konia wyścigowego Betfana” – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Plansze BETFAN na antenie Canal+ będą emtowane przez co najmniej dwa tygodnie przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez stację. Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada zespół marketingowy bukmachera.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.