26.04.22, 07:00

K2 Create promuje Umiejętności Jutra dla Google

Logotypy K2 Create i Google, fot.: materiały prasowe

Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.

Kampania ma komunikować start programu edukacyjnego stworzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Program „Umiejętności Jutra” zaprasza ludzi z całej Polski do wzięcia udziału w bezpłatnych kursach, które pomogą im zdobyć cyfrowe umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży marketingu cyfrowego lub cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, jak i osób, które chcą zmienić branżę.

Takie projekty to marzenie dla każdej agencji. Po pierwsze – kto nie chciałby pracować dla Google. Po drugie – rzadko kiedy mamy do czynienia z tak profesjonalnie poprowadzonym po stronie klienta przetargiem, począwszy od rejection fee, przez jakość procesu, jakość briefu, aż po jakość oraz konkret feedbacku i decyzyjność. Po trzecie – to nie jest standardowa kampania, trzeba się wykazać świeżym i nowatorskim podejściem, znajomością, a nawet wyprzedzaniem aktualnych trendów, głębokim zrozumieniem grupy docelowej oraz kanałów dotarcia. I wreszcie po czwarte – tak po ludzku to jest bardzo wartościowy projekt” – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Kto jest partnerem akcji Umiejętności jutra?

Głównym partnerem edukacyjnym programu jest Szkoła Główna Handlowa, a partnerami strategicznymi: GovTech Polska, NASK oraz Piotr Mazurek – Pełnomocnik Rządu ds. Polityki Młodzieżowej.

Agencja jest odpowiedzialna za materiały digitalowe, materiały do social media, oraz współpracę z influencerami i influencerkami oraz ekspertami i ekspertkami branży marketingu internetowego. Kampania promująca rozpoczęła się 25 lutego 2022 r. i potrwa do 13 maja 2022 r. Współpraca ma charakter projektowy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).