23.05.22, 18:07
Crunchips Nachos rusza z kampanią launchową
Marka Crunchips ruszyła z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Za kreację Display i koncepcję komunikacji w social mediach odpowiada LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace na Allegro. Na spoty reklamowe przygotowane przez agencję GPD internauci mogą trafić w mediach społecznościowych. Do promocji wykorzystano również działania niestandardowe na Twitchu i APEX Bidstack – zapewniając widoczność marki Crunchips i produktów Crunchips Nachos w grach mobilnych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze