25.05.22, 19:00

Brytyjska marka LUSH Cosmetics wybiera Labcon

Marka Lush, fot.: materiały prasowe

Agencja kreatywna 360° Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę LUSH Cosmetics. Od marca br. odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.

Marka LUSH zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku przygotowując launch marki w Polsce.

“To bardzo duże wyróżnienie i jesteśmy wdzięczne, że klient zaufał właśnie naszemu wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz całkiem odważnemu podejściu do launchu na polskim rynku beauty, który mimo nowego języka i trendów wciąż zachowuje dość bezpieczną narrację. Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influence rów opowiadając historię marki z duszą” - mówi Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki LUSH prowadzi Magdalena Ciesielska (PR Consultant) oraz Weronika Poskart (Junior PR Consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

Kiedy powstała marka LUSH?

LUSH Cosmetics to marka powstała w 1995 r. w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.