25.05.22, 09:22
Dziadek do orzechów odpowiada za komunikację marki Pukka w mediach społecznościowych
Krakowska agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra. Firma w swoim portfolio posiada 34 herbaciane marki, w tym Lipton czy PG tips.
Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych. Aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.
Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja - 21 dni wdzięczności. Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację - zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie internetowej oraz materiały graficzne.
Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każda osoba może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności. Praktyka ta polega na docenieniu rzeczy, stanów i osób, które są już obecne w naszym życiu. Docelowo jej stosowanie ma wzmocnić pozytywne myślenie i optymistyczne podejście do życia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze