31.05.22, 11:00

InPost Sponsorem Strategicznym PZPN

Podpisanie umowy między PZPN a InPost, fot.: materiały prasowe

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna współpracę z firmą InPost, firmą działającą w sektorze usług logistycznych. Platforma dostaw dla e-commerce stała się Sponsorem Strategicznym federacji – to największy w historii Reprezentacji kontrakt z firmą prywatną.

Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, został specjalnie przygotowany dla InPost. Kontrakt został zawarty na okres do 31 lipca 2024 r. z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata. Umowa obejmuje wsparcie wszystkich reprezentacji.

InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

Od spotkania 1 czerwca z reprezentacją Walii logo InPostu pojawi się na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.

Nawiązanie współpracy z firmą InPost i jej założenia są elementem szerszej zmiany strategii w podejściu do bazy sponsoringowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Poza klasycznymi świadczeniami sponsorskimi otwieramy przed nowym sponsorem strategicznym nasze kanały social media oraz tworzymy plany działań niestandardowych, jak np. lokowanie produktu w materiałach wideo. W tym kierunku chcemy podążać w najbliższych latach. Jako największy związek sportowy w Polsce chcemy wyznaczać standardy marketingu sportowego. Jednocześnie będziemy robić wszystko, aby nasi partnerzy mieli poczucie, że uczestniczymy i pomagamy w budowaniu ich biznesu” - mówi Grzegorz Stańczuk Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

InPost od 2011 r. jest także jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).