31.05.22, 11:00

InPost Sponsorem Strategicznym PZPN

Podpisanie umowy między PZPN a InPost, fot.: materiały prasowe

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna współpracę z firmą InPost, firmą działającą w sektorze usług logistycznych. Platforma dostaw dla e-commerce stała się Sponsorem Strategicznym federacji – to największy w historii Reprezentacji kontrakt z firmą prywatną.

Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, został specjalnie przygotowany dla InPost. Kontrakt został zawarty na okres do 31 lipca 2024 r. z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata. Umowa obejmuje wsparcie wszystkich reprezentacji.

InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

Od spotkania 1 czerwca z reprezentacją Walii logo InPostu pojawi się na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.

Nawiązanie współpracy z firmą InPost i jej założenia są elementem szerszej zmiany strategii w podejściu do bazy sponsoringowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Poza klasycznymi świadczeniami sponsorskimi otwieramy przed nowym sponsorem strategicznym nasze kanały social media oraz tworzymy plany działań niestandardowych, jak np. lokowanie produktu w materiałach wideo. W tym kierunku chcemy podążać w najbliższych latach. Jako największy związek sportowy w Polsce chcemy wyznaczać standardy marketingu sportowego. Jednocześnie będziemy robić wszystko, aby nasi partnerzy mieli poczucie, że uczestniczymy i pomagamy w budowaniu ich biznesu” - mówi Grzegorz Stańczuk Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

InPost od 2011 r. jest także jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team.

Komentarze

Powiązane

03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
02.10.23, 18:32
| reklama & PR » informacje
PetExpert by Trupanion wybiera Good-PR
Na początku października 2023 r., agencja public relations Good-PR rozpoczęła współpracę z firmą PetExpert by Trupanion.
02.10.23, 16:23
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna od października na czele Havas PLAY
W październiku br. do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna, który objął stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY.
29.09.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Serki Wiejskie z Piątnicy, no bo skąd! w kampanii TV
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
29.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
PR Calling wesprze platformę crowdfundingową Crowdway
Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway.pl – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.
29.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Starcom obsłuży Leroy Merlin
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.
28.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Onesano promuje nowe produkty
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią TV i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
28.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
AMS zwiększa digitalowy zasięg o łódzką Manufakturę
Spółka AMS rozszerza zasięg o łódzką Manufakturę, największe centrum handlowe w Polsce. AMS Digital Indoor ma zapewnić markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.