07.07.22, 18:15

PKN ORLEN przedłuża sponsoring Wisły Płock

Orlen Wisła Płock, fot.: materiały prasowe

PKN ORLEN pozostanie Sponsorem Strategicznym Wisły Płock w latach 2022 - 2024. Dwuletnia umowa ma zapewnić klubowi nie tylko stabilną działalność, ale też możliwość dalszego rozwoju drużyny.

Mimo, że ORLEN jest marką globalną, to firma pozostaje szczególnie związana z Płockiem, gdzie znajduje się nasz nowoczesny kompleks produkcyjny. Dlatego wsparcie dla lokalnych inicjatyw, szczególnie tych, które są ważne dla mieszkańców miasta jest dla nas priorytetem. Sport pełni szczególną rolę w strategii sponsoringowej, aktywnie wspiera rozwój biznesu i postrzeganie marki, Wisły Płock nie mogło więc zabraknąć w sportowej ekipie Grupy ORLEN. Udowodniliśmy, że jesteśmy solidnym partnerem, na którego zawsze można liczyć i to się nie zmienia” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Umowa z Klubem Wisła Płock obowiązuje od 1 lipca 2022 r. do 30 czerwca 2024 r. W porównaniu do poprzedniego kontraktu zwiększona została wysokość gwarantowanego wynagrodzenia oraz wysokość premii za osiągane wyniki, co jest standardowym rozwiązaniem w umowach sportowych i motywuje do rozwoju oraz osiągania lepszych wyników. Marka ORLEN będzie prezentowana na koszulkach zawodników oraz na nowo budowanym stadionie podczas wszystkich meczów ligowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).