10.08.22, 09:08
Inicjatywa Pragmatycy: KERRIS i Filip Barański ze strategicznym partnerstwem
Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.
Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć - jak podkreśla agencja - "wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele". W ramach inicjatywy obsługiwani mają być tacy klienci jak SANDOZ, Tołpa, Max Factor.
Filip Barański posiada 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z Pepsico, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich markach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.
KERRIS Krreacja ma łączyć efektywność performance’u z kreatywnością. Na jej czele stoją Ignacy Bochiński, partner KERRIS, związany z agencja od ponad ośmiu lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, Dyrektorzy Kreatywni i wspólnicy w KERRIS. Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, współtworzyli największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze