31.08.22, 15:30
Szkoły Pełne Talentów. Akcja Lidl Polska z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska rusza z akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.
Lidl Polska zaprosił do udziału w akcji wszystkie szkoły w Polsce. W ten sposób istniejąca od 20 lat sieć chce podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim ją obdarzyli, i podjąć działania na rzecz wspólnego dobra. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.
„(…) Rozpoczynając akcję <<Szkoły Pełne Talentów>>, chcemy odwdzięczyć się naszym klientom. Dzięki nim Lidl Polska tak dynamicznie się rozrósł. Teraz to my zapewnimy uczniom możliwość rozwijania swoich zainteresowań, by stali się wielcy w tym, co ich pasjonuje. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich Polaków do budowy tego wspólnego dzieła – teraz robiąc codzienne zakupy, możemy wspierać wybrane przez siebie szkoły” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na specjalnej stronie klienci będą mogli przekazać je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym.
Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać, m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny.
Kto odpowiada za kampanię?
Akcja „Szkoły pełne talentów” rozpocznie się 5 września i potrwa przez 10 tygodni. W kampanii wykorzystano wiele środków komunikacji – radio, telewizję, social media oraz komunikację outdoorową. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Akcja została przygotowana przy współpracy z agencją TCC. Za komunikację kreatywną kampanii odpowiada agencja GPD.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze