22.09.22, 19:00

Turkish Airlines oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

Turkish Airlines, UEFA, fot,: materiały prasowe

Turkish Airlines to pierwsze linie lotnicze, które będą sponsorować  Ligę Mistrzów UEFA. Finał wydarzenia sportowego odbędzie się w 2023 roku w Stambule na Stadionie Olimpijskim Atatürka. Podczas rozgrywek będzie można wielokrotnie zobaczyć logo Turkish Airlines.

Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA zostały Turkish Airlines, które co roku przewożą miliony pasażerów z 129 państw świata. Partnerstwo to, będzie jedną z najważniejszych umów sponsorskich w historii tureckiego sportu. Finał Ligi Mistrzów UEFA odbędzie się 10 czerwca 2023 r. na Stadionie Olimpijskim Atatürka w Stambule.

Organizacja Ligi Mistrzów UEFA, a wraz z nią jako sponsor Turkish Airlines, dociera do 678 mln widzów w 200 krajach za pośrednictwem ponad 70 nadawców telewizyjnych. Kibice dzielą się również ekscytacją w mediach społecznościowych, gdzie odnotowano 28 mln interakcji. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) będzie miał wiele możliwości zaprezentowania swojego logo i nazwy podczas rozrywek. Ponadto Turkish Airlines zostaną również oficjalnym sponsorem Superpucharu UEFA oraz finałów Ligi Mistrzów Futsalu i Ligi Młodzieżowej UEFA.

Współpracę Turkish Airlines z Ligą Mistrzów UEFA ogłoszono w Centrum Kongresowym Haliç w Stambule z udziałem Prezesa Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines Prof. Dr Ahmeta Bolata i przedstawicieli kierownictwa linii lotniczych oraz Prezydenta UEFA Aleksandra Čeferina wraz z Dyrektorem Marketingu UEFA Guy-Laurentem Epsteinem.

Turkish Airlines były pierwszymi liniami lotniczymi na świecie, które nawiązały współpracę z UEFA jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2016. Narodowy przewoźnik Turcji współpracował również ze znanymi drużynami, takimi jak FC Barcelona, Manchester United FC czy Borussia Dortmund.

Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) od 2010 r. jest także sponsorem tytularnym Turkish Airlines EuroLeague, najważniejszego turnieju koszykarskiego w Europie. Ponadto Turkish Airlines wspierają też inne dyscypliny sportowe, takie jak siatkówka, tenis, golf, rugby i jeździectwo.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).