28.09.22, 18:04

Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas

Maja Kuczyńska, fot.: materiały prasowe

28 września 2022 r. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.

Według badań, ponad 4 mlnPolaków w wieku 18-44 lat poświęca tylko kilkanaście godzin tygodniowo na granie w czasie wolnym. Twórcy laptopa HP Victus 16 dedukują go przede wszystkim osobom, które zajmują się gamingiem. "W kampanii „Uwolnij Podwójną Naturę” zależy nam na prezentowaniu podwójnego oblicza każdego z nas. Bez konieczności wyboru i rezygnowania z jednego na rzecz drugiego. Chcemy, by dzięki laptopom Victus każdy mógł czerpać radość z grania, na urządzeniu, które nie krzyczy swoim wyglądem “jestem hardkorowym graczem”, przy jednoczesnej możliwości realizacji innych wyzwań dnia codziennego np. tych zawodowych’’ – mówi Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska.

Kto został ambasadorem kampanii? 

Ambasadorami HP Victus zostali ci którzy w swojej działalności prywatnej i zawodowej balansują, między codziennością, a gamingiem:
Piotr „Izak” Skowyrski - młody ojciec, dbający o swój biznes przedsiębiorca, a przede wszystkim najpopularniejszy w Polsce komentator esportowy i pasjonat gier.
Jakub „Patec Wariatec” Patecki - internetowy twórca, który aktualnie zabiera swoich widzów na podróż po całym globie, i nawet będąc na drugim krańcu świata nie odmówi sobie odrobiny wirtualnej rozrywki.
Maja Kuczyńska - wicemistrzyni Pucharu Świata i Mistrzyni Europy w indoor skydivingu. Na co dzień szybuje w przestworzach, relaksuje się grając.

W Internecie, na ulicach, w sieciach handlowych

Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę obejmuje działania w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, Reddit), wspierają ją również ambasadorowie marki OMEN czyli influencerzy OMEN Squad. Wielkoformatowe kreacje outroodowe będzie można zobaczyć na ulicach największych miast w Polsce i u wybranych partnerów handlowych HP jako element promocji POS.

Kampania została przygotowana z pomocą agencji Mindspot odpowiadającej za, działania influencer marketingu oraz przygotowanie kreacji. Za zakup mediów outroodorowych odpowiada dom mediowy OMD, a realizacją zakupu mediów digital realizuje wewnętrzna agencja HP – Ziji.

Komentarze

Powiązane

08.12.22, 15:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
TV Puls wyemituje po raz kolejny Wigilijny Blok Reklamowy
TV Puls wyemituje ponownie w Święta Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom, z którego wpływy zostaną przekazane Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, działającej na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.
08.12.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 
08.12.22, 13:20
| reklama & PR » informacje
Agencja Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
08.12.22, 10:47
| reklama & PR » informacje
Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero
Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
07.12.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
06.12.22, 12:03
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media będzie dalej sprzedawał czas reklamowy Telewizji Puls
Telewizja Puls (nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2) oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.