28.09.22, 18:04

Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas

Maja Kuczyńska, fot.: materiały prasowe

28 września 2022 r. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.

Według badań, ponad 4 mlnPolaków w wieku 18-44 lat poświęca tylko kilkanaście godzin tygodniowo na granie w czasie wolnym. Twórcy laptopa HP Victus 16 dedukują go przede wszystkim osobom, które zajmują się gamingiem. "W kampanii „Uwolnij Podwójną Naturę” zależy nam na prezentowaniu podwójnego oblicza każdego z nas. Bez konieczności wyboru i rezygnowania z jednego na rzecz drugiego. Chcemy, by dzięki laptopom Victus każdy mógł czerpać radość z grania, na urządzeniu, które nie krzyczy swoim wyglądem “jestem hardkorowym graczem”, przy jednoczesnej możliwości realizacji innych wyzwań dnia codziennego np. tych zawodowych’’ – mówi Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska.

Kto został ambasadorem kampanii? 

Ambasadorami HP Victus zostali ci którzy w swojej działalności prywatnej i zawodowej balansują, między codziennością, a gamingiem:
Piotr „Izak” Skowyrski - młody ojciec, dbający o swój biznes przedsiębiorca, a przede wszystkim najpopularniejszy w Polsce komentator esportowy i pasjonat gier.
Jakub „Patec Wariatec” Patecki - internetowy twórca, który aktualnie zabiera swoich widzów na podróż po całym globie, i nawet będąc na drugim krańcu świata nie odmówi sobie odrobiny wirtualnej rozrywki.
Maja Kuczyńska - wicemistrzyni Pucharu Świata i Mistrzyni Europy w indoor skydivingu. Na co dzień szybuje w przestworzach, relaksuje się grając.

W Internecie, na ulicach, w sieciach handlowych

Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę obejmuje działania w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, Reddit), wspierają ją również ambasadorowie marki OMEN czyli influencerzy OMEN Squad. Wielkoformatowe kreacje outroodowe będzie można zobaczyć na ulicach największych miast w Polsce i u wybranych partnerów handlowych HP jako element promocji POS.

Kampania została przygotowana z pomocą agencji Mindspot odpowiadającej za, działania influencer marketingu oraz przygotowanie kreacji. Za zakup mediów outroodorowych odpowiada dom mediowy OMD, a realizacją zakupu mediów digital realizuje wewnętrzna agencja HP – Ziji.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).