28.09.22, 18:04
Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas
28 września 2022 r. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.
Według badań, ponad 4 mlnPolaków w wieku 18-44 lat poświęca tylko kilkanaście godzin tygodniowo na granie w czasie wolnym. Twórcy laptopa HP Victus 16 dedukują go przede wszystkim osobom, które zajmują się gamingiem. "W kampanii „Uwolnij Podwójną Naturę” zależy nam na prezentowaniu podwójnego oblicza każdego z nas. Bez konieczności wyboru i rezygnowania z jednego na rzecz drugiego. Chcemy, by dzięki laptopom Victus każdy mógł czerpać radość z grania, na urządzeniu, które nie krzyczy swoim wyglądem “jestem hardkorowym graczem”, przy jednoczesnej możliwości realizacji innych wyzwań dnia codziennego np. tych zawodowych’’ – mówi Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska.
Kto został ambasadorem kampanii?
Ambasadorami HP Victus zostali ci którzy w swojej działalności prywatnej i zawodowej balansują, między codziennością, a gamingiem:
Piotr „Izak” Skowyrski - młody ojciec, dbający o swój biznes przedsiębiorca, a przede wszystkim najpopularniejszy w Polsce komentator esportowy i pasjonat gier.
Jakub „Patec Wariatec” Patecki - internetowy twórca, który aktualnie zabiera swoich widzów na podróż po całym globie, i nawet będąc na drugim krańcu świata nie odmówi sobie odrobiny wirtualnej rozrywki.
Maja Kuczyńska - wicemistrzyni Pucharu Świata i Mistrzyni Europy w indoor skydivingu. Na co dzień szybuje w przestworzach, relaksuje się grając.
W Internecie, na ulicach, w sieciach handlowych
Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę obejmuje działania w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, Reddit), wspierają ją również ambasadorowie marki OMEN czyli influencerzy OMEN Squad. Wielkoformatowe kreacje outroodowe będzie można zobaczyć na ulicach największych miast w Polsce i u wybranych partnerów handlowych HP jako element promocji POS.
Kampania została przygotowana z pomocą agencji Mindspot odpowiadającej za, działania influencer marketingu oraz przygotowanie kreacji. Za zakup mediów outroodorowych odpowiada dom mediowy OMD, a realizacją zakupu mediów digital realizuje wewnętrzna agencja HP – Ziji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze