11.10.22, 16:00

Qczaj, Kamila Kalińczak, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska w kampanii Allegro Polecam

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Czwórka twórców internetowych została ambasadorami kampanii programu afiliacyjnego - Allegro Polecam. Influencerzy wystąpili w spocie tłumaczącym zasady i działanie programu. Za kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja 99 Złota Proporcja.

Allegro Polecam to program nagradzania za polecenie innym użytkownikom zakupów online na Allegro. W ciekawy i kreatywny sposób Kamila Kalińczak, Architekt Porządku Agnieszka Witkowska, Qczaj oraz Joanna Banaszewska wyjaśniają zasady polecania innym produktów oraz zdobywania za nie nagród.

Pomysł na zaangażowanie zasięgowych twórców internetowych wydał nam się przewrotny, ponieważ z Allegro Polecam każdy użytkownik może poczuć się jak… influencer. Zdobywa na swoje konto nagrody bo zakupy w internecie polegają na polecaniu. Dlatego też w spocie pojawiają się twórcy, którzy codziennie edukują, radzą i uczą w swoich mediach społecznościowych” - mówi Anna Słowiakowska - Polak z Agencji 99 Złota Proporcja.

Poza spotem ambasadorzy Allegro Polecam będą przedstawiać na swoich kanałach edukacyjne filmiki. Do akcji zaangażowani zostali także inni twórcy digitalowi, tacy jak: Maxineczka, W Szczytowej Formie, Ola Foryś, Wild Rocks, Ania Maluje, s0ymel, MoniqMusicTravel, Bakusiowo, Joanna Pachla, Janina Daily i CrueltyFreeAnn. Kampania potrwa do 5 grudnia i zakłada angażujące użytkowników aktywności.

W naszej najnowszej kampanii sięgamy po internetowych profesjonalistów - to oni codziennie mówią do setek followersów. Robią to w swoim niepowtarzalnym stylu. Każdy z nich opowie o programie afiliacyjnym Allego Polecam inaczej. Wyjaśni jego zasady w jasny sposób. Na tym zależało nam najbardziej: by zaciekawić odbiorcę prostym, humorystycznym przekazem. Całość łączy spójny, atrakcyjny wizualnie spot z czwórką naszych ambasadorów - mówi Anna Friedberg, Allegro Polecam Affiliation Team.

Za stworzenie strategii oraz kompleksową realizację kampanii Allegro Polecam odpowiada Agencja 99 Złota Proporcja. Do jej zadań należą: wybór i koordynacja współpracy influencerskich, koncepcja i produkcja spotu, aktualizacja podstrony Allegro Polecam, kreacje oraz digitalowa kampania mediowa (Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube, GDN). Spot w reżyserii Aleksandra Kropidłowskiego zrealizował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Adrian Kuciel, a za produkcję Kamila Boruc Adamska i Katarzyna Ludmiła Dziadosz.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).