29.11.22, 13:00

Ciężarówki Coca-Cola znów zagoszczą w Polskich miastach

Świąteczna trasa ciężarówek Coca-Cola, fot.: materiały prasowe

W te święta, czerwone ciężarówki Coca-Cola znów pojawią się na ulicach Polskich miast. Na trasie marki znalazły się takie miasta jak: Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Dziesiąta lokalizacja zostanie wybrana przez konsumentów.

Coca-Cola od 30 lat podejmuje działania, które pozwalają Polakom wspólnie odliczać dni do świąt. We wszystkich miastach, które odwiedzi ciężarówka, zostanie utworzona specjalna przestrzeń pozwalająca na celebrowanie tego czasu przy świątecznych przebojach, z butelką Coca-Cola w ręku. Poprzez te działania marka chce udowodnić, że „Magia Świąt zawsze znajdzie drogę”.

Podczas tegorocznej świątecznej trasy nowością będzie parada Świętych Mikołajów, która odbędzie się 4 grudnia w Gdańsku. Współpraca Coca-Cola z Mikołajami na Motocyklach skupia się również na pomocy potrzebującym. W ramach wspólnych działań Coca-Cola przekaże datek pieniężny na szczytny cel.

"Świąteczna trasa Coca-Cola stała się ukochaną już tradycją wśród Polaków, która umożliwia wspólne radowanie się, tym samym przypominając, że święta tuż za rogiem. Każdego roku ciężarówki przyciągają całe rodziny, grupy znajomych oraz lokalne społeczności, pozwalając wszystkim poczuć prawdziwą magię. W tym roku, bardziej niż kiedykolwiek, celebrujemy tradycję Bożego Narodzenia oraz fakt, że bez względu na przeszkody, święta zawsze znajdą swój sposób, aby nas zjednoczyć i podnieść na duchu, łącząc wszystkich mieszkańców, znajomych i nieznajomych, w tych magicznych chwilach” - mówi Małgorzata Drąg, Coca-Cola Senior Brand Manager Polska i kraje bałtyckie.

Ciężarówka zagości także w zwycięskiej miejscowości

W ramach akcji, internauci mogli wybrać dziesiątą lokalizację na świątecznej trasie marki z takich miast jak: Dzierżoniów, Gorzów Wielkopolski, Koszalin, Nysa, Sławno, Sieradz, Rzeszów, Łowicz, Inowrocław oraz Włocławek. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone 29 listopada br. na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.

Świąteczna loteria Coca-Cola

Coca-Cola przygotowała loterię w której będą do wygrania świąteczne prezenty, m.in. przenośny projektor marki Samsung, misie XXL Coca-Cola, vouchery do wykorzystania w Pyszne.pl oraz Gift Box „Spotkajmy się razem z Coca-Cola”, w którym znajduje się karta przedpłacona o wartości 1 tys. zł oraz aparat Instax. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero i wpisać kot spod nakrętki w aplikacji. Loteria będzie aktywna od 14 listopada do 23 grudnia br.

Komentarze

Powiązane

13.11.24, 10:39
| reklama & PR » informacje
#NieKupujWynajmuj. Kampania marketingowa SIXT Polska
Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska ruszyła z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
13.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Żakieta stanęła na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała w strukturach agencji Cape Morris i objęła stanowisko Head of Creation.
12.11.24, 22:23
| reklama & PR » informacje
Marka Beko z ogólnopolską akcję promocyjną buy&get
Ruszyła „Promocja Kawa z Beko” dla ekspresów z serii CaffeExperto. Przy zakupie eks-presu automatycznego można otrzymać 3 razy po 1 kg kawy ziarnistej marki Segafredo, a przy zakupie ekspresu kolbowego 3 razy po 250 g kawy mielonej Segafredo.
12.11.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Lighthouse będzie współpracować z Shell Polska
Shell Polska dołączyło do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.
12.11.24, 15:50
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w oLIVE media
W październiku br. Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym br. Po zakończeniu III kwartału awans w zespole otrzymały także Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.
12.11.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR
W październiku br. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej.
11.11.24, 14:10
| reklama & PR » informacje
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Polecamy