12.12.22, 08:00
7 mln sztuk specjalnej herbaty Lipton z logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Marka Lipton po raz szósty wesprze Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.
Współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 r. Od tego czasu marka po raz szósty będzie wspierać to Finał WOŚP. “To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
Działania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy wspiera kampania mediowa „POCZUJ MOC DOBRA”, w ramach której zarówno online, jak i w telewizji, będzie można zobaczyć specjalnie przygotowany spot reklamowy.
Szczególna edycja Lipton Yellow Label dostępna jest w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował Jurek Owsiak. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk już pojawiła się na sklepowej półce w sklepach w całej Polsce.
Komentarze