17.12.22, 13:53

Piccolo rozkręca karnawał. Agencja H20 przygotowała kampanię dla marki

Piccolo rozkręca karnawał, fot.: materiały prasowe

„Piccolo rozkręca karnawał” to aktywacja, w ramach w której Piccolo zachęca rodziny do karnawałowej zabawy z nowym smakiem mango . Za całościowe wdrożenie projektu odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. 

Obok pomysłu kreatywnego, agencja odpowiedzialna jest za jego całościowe wdrożenie – od materiałów kreatywnych, poprzez stworzenie dedykowanej platformy internetowej, chatbota, kreatora zdjęć, po całościową komunikację w digitalu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic. Aktywacja trwa do 29 stycznia 2023.

Jak wejść do gry?

W ramach aktywacji, Piccolo zachęca konsumentów do włączenia się do karnawałowej zabawy w stylu mango. Aby wziąć udział w konkursie należy przyozdobić swoje zdjęcia efektami mango. Efekty dostępne są w specjalnie przygotowanym kreatorze. Całość aktywacji podzielona jest na sześć różniących się treścią foto – zadania etapów. Na autorów najlepszych zdjęć czekają nagrody – 180 Piccolo Mango Box’ów oraz 6 nagród głównych w postaci – konsoli Playstation 5 z grą Just Dance 2023.

"To już kolejna odsłona karnawałowej aktywacji, którą przygotowaliśmy dla marki Piccolo. Tym razem dodatkowym wyzwaniem było wprowadzenie na rynek nowego smaku – mango. Łącząc nowość w ofercie Piccolo z karnawałową zabawą stworzyliśmy wyjątkową komunikację. Do współpracy w ramach kampanii zaprosiliśmy ponad 20 influencerów oraz stworzyliśmy dedykowany chatbot w Messengerze, który przekierowuje użytkowników na stronę konkursu. Już pierwszy etap okazał się dużym sukcesem a liczba zgłoszeń znacznie przekroczyła nasze oczekiwania. Nie możemy doczekać się kolejnych prac w nadchodzących etapach.” - mówi Marcin Maj, CEO w H2O Creative.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).