19.12.22, 15:15
Drugie życie słoika. Nowa edycja konkursu konsumenckiego marki Winiary
Marka WINIARY po raz kolejny organizuje konkurs „Drugie życie słoika”, w którym chce inspirować konsumentów do niemarnowania. Zgłoszenia kreatywnych zastosowań dla słoików po Majonezie Dla autorów najlepszych prac przewidziano nagrody.
21 grudnia w mediach społecznościowych marki Winiary rusza konkurs – „WINIARY – Drugie życie słoika”, którego głównym założeniem jest znalezienie ponownego zastosowania dla opakowania po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Konkurs potrwa do 8 stycznia 2023 r. i skierowany jest do pełnoletnich użytkowników Facebooka i Instagrama. Zdjęcie, bumerang, krótki filmik lub kolaż przedstawiający swoją koncepcję internauci muszą udostępnić w mediach społecznościowych z wykorzystaniem dedykowanego hashtagu #drugieżyciesłoika, w komentarzu pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub na Instagramie wykorzystując dedykowany hashtag i tagując profil marki @winiary.
„Ponownie zdecydowaliśmy się wystartować z konkursem „WINIARY – Drugie życie słoika”. Obserwujemy, że tematyka związana z podejściem „zero waste” jest dla naszych konsumentów ważna i chętnie angażują się w tego typu inicjatywy. Poprzednia edycja konkursu, z 2021 roku, była dla nas sukcesem – w ciągu dwóch tygodni otrzymaliśmy aż 520 zgłoszeń. Liczymy, że w tym roku zainteresowanie będzie równie duże” – mówi Magdalena Jabłońska, Specjalista ds. rozwoju komunikacji WINIARY.
Uczestnicy mają dużą dowolność w prezentacji pomysłów – jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia. Na autorów najlepszych prac czekają nagrody: tablety, kompostowniki, puzzle sałatkowe i butelki termiczne. W sumie przewidziano 28 wyróżnień.
Proekologiczne działania marki Winiary
Wtórne wykorzystanie opakowań zakupionych produktów to jedno z wielu proekologicznych działań, które podejmuje marka WINIARY. W ramach kampanii „WINIARY Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu” na stronie internetowej marki konsumenci mogą zaznajomić się z praktycznymi poradami, jak odpowiednio przechowywać żywność, by przedłużyć jej świeżość, czy jak planować zakupy, by potem nie wyrzucać dobrych produktów. Strona to też baza przepisów w duchu „zero waste”, które mogą stanowić inspirację na co dzień. Ponadto, w jedenastu miastach w Polsce działają Jadłodzielnie WINIARY – czyli punkty sąsiedzkiego dzielenia się jedzeniem, gdzie każdy może zostawić produkty, których kupił za dużo i których nie zdąży spożyć przed terminem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze