10.02.23, 20:16
Lidl Polska promuje Ryneczek Lidla. W spocie TV głos Krystyny Czubówny
Lidl Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla w której chce zwrócic uwagę na wybór świeżych warzyw i owoców. W jednym ze spotów telewizyjnych lektorka jest Krystyna Czubówna.
Lidl Polska kontynuuje kampanię, która ma promować świeżą ofertę Ryneczku Lidla. W jednym ze spotów TV w którym lektorką jest Krystyna Czubówna, sieć przekonuje, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie. Sieć podkreśla, że oferta zmienia się wraz z porami roku.
Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały dwa spoty telewizyjne – w jednym z nich lektorką jest Krystyna Czubówna.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze